Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Anna Kasljevic - 11 mars 2010 21:47



Jaaa, snart helg ju! :)


På Lördag kommer bror o Jela hit.. fan vad jag har saknat mina "Euuw de kom lite grööeent" HAHAHAH!!. På lördag är det också "fest" i lkpg ...först kalas för småbarnen.. sedan tar jag hand om de hemma, och resten (de vuxna) är kvar i lokalen och festar ....jag räknas som barn HAHA.. därför får ja sticka :(.. haha nee då.jag ska vakta barnen hemma istället =)


På söndag har vi match hemma mot Lotorp.... match efter match efter match.. nu är det igång :)


Fettkuuuuuuuul träning idag.. jobbig men alltid kul.. vi är så många.. alla bidrar med något på något sätt.. ett gott skratt får man varje träning... och en rolig tränare har vi dessutom  ..


allt för nu..ska kolla på 1 eller 2 avsnitt av Ghost whisperer WOHOO!.

puss


(hahah kolla på videon nedanför...så länge sen ju..när dino vann lilla melodifestivalen..sööööt..han måste väl va MINST 17 år idag?)


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Life’s a game and it's not fair.
I break the rules but I don’t care.

So I keep doing my own thing.
walking tall against the rain.

victory’s within the mile,
almost there don’t give up now.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards