Direktlänk till inlägg 14 februari 2010

jag saknar.....

Av Anna Kasljevic - 14 februari 2010 00:25

  


Jag saknar mycket... jag saknar tiden när jag var under 12 år,  vissa personer, dom här tre åsnorna som bor vid mig men vi har inte träffats på ett bra tag :S,  ej tid... sen saknar jag liseberg, jag saknar bröder, syrra och deras käraste... jag saknar dagen jag träffade min idol... jag saknar vissa stunder..


aja nog om det!.. jag är för första gången på länge inte så värst seg och trött... är ganska pigg =) ,vi hade ju träning idag.. då vi hade det där yo-yo testet.. japp det gick bättre, men inte överdrivet... jag är nöjd, och det är det viktigaste!


Efter testet(vi delade upp i två grupper, ena halvan sprang först och andra senare) gick de äldre till styrkebanan och vi yngre till teknikträningen.. vi yngre behöver inte nöta på med för mkt styrka(vi har ju gjort de ett bra tag) så nu kör vi teknik.. dels för att vi som jag sa ej ska köra för mkt av det men oxå för att få bättre teknik så klart. Vi hade kul i varje fall.. det var lite brottning på slutet oxå.. HANNA var starkast.. elr Janne(tränarn) om han får räknas :P

Jag hade ju vunnit lätt om jag hade varit med..tsss..klart jag hade?.. joo då fan haha ;)


Mycket mer har jag inte gjort förutom glott på tv, gottat mig med choklad, pannkakor med grädde o sylt.. m.m


det är min dag, hoppas ni har haft en lika bra dag som jag ;) iallafall enligt ER själva

njut av musiken( Hon Meja-All about the money var faktiskt en av mina favoritlåtar när jag var ca 6-7 år(?) minns den mkt väl, att jag ville lära mig den på gitarr, hehe)

">

puss

 
 
kiiikkiikkikikikiikikikikikikikiki

kiiikkiikkikikikiikikikikikikikiki

14 februari 2010 20:57

Jag saknar dej också faaan:(

http://kristinak.devote.se

 
Ljubana

Ljubana

15 februari 2010 21:37

Ohmyguard saknar oss med! vi måste fan träffas oftare o inte bara säga " jag våldgästar dig ikväll" utan resultat! HAHAHA :D
I LÖVE YOU GUYS!

http://majaaab.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anna kasljevic

16 februari 2010 17:58

oh yes de måste vi.. miss u guys(L)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Kasljevic - 13 mars 2010 12:00

 Godmorgon =)  

Av Anna Kasljevic - 11 mars 2010 21:47


    Jaaa, snart helg ju! :)   På Lördag kommer bror o Jela hit.. fan vad jag har saknat mina "Euuw de kom lite grööeent" HAHAHAH!!. På lördag är det också "fest" i lkpg ...först kalas för småbarnen.. sedan tar jag hand om de hemma, och res...

Av Anna Kasljevic - 10 mars 2010 22:03


        Yo!.. fyfan.. sitter o har ont i tån.. har sån blånagel.. vad ska man göra??fotboll hahaha...men nu ska ja ta bort den.. som tur e finns det en ny nagel där under...aja kanske inte den bästa början .. men var bara tvungen haha   ...

Av Anna Kasljevic - 9 mars 2010 23:07

Kan ju säga att jag är helt besatt av Ghost Whisperer...laddat ner säsong 4 .. och detta avsnitt ni ser här under är nog det sorligaste nånsin...jag tittade om och om på det.. och grät varje gång... så känslig är jag.. o alla som följer programmet fö...

Av Anna Kasljevic - 5 mars 2010 11:50


       HAPPY B-DAY TO ME! =)   17 Bast fifan   puss ...

Presentation


Life’s a game and it's not fair.
I break the rules but I don’t care.

So I keep doing my own thing.
walking tall against the rain.

victory’s within the mile,
almost there don’t give up now.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards