Direktlänk till inlägg 27 januari 2010

Djes ba

Av Anna Kasljevic - 27 januari 2010 22:08

  


Djes ba djes ba!


tjena fan.. nu sitter ja här o halvtjuter asså... tror att jag börjar bli sjuk.. förkyld, nyser, hostar, halsen kliar.. usch.. hatar sånt!... jag blir aldrig sjuk ju..!

nää nu ska ja göra som Janne(tränarn) sa...säg "jag ska inte bli sjuk" 20 ggr när du går o lägger dig ikväll.. haha sen baa.. "vänta.. säg inte INTE.. för hjärnan kan koppla ihop de fel" HAHAHAH vaaah :D,  rolig är han!


Dagarna går som sagt.. när man har kul...kanske.. haha.. skolan är nog inte så kul men måste man så måste man.. däremot älskar jag att dra till träningarna.. man gör någon nytta samtidigt som man har kul med alla i laget :)


På fredag ni..kommer kanske broooor hit :D wohooo men Jela kmr inte vafan! :(....men bror o ja får hitta på en massa kul.... spela pingis, umgås, spela ps2.. om han nu tar med sig den...


aja de va allt för mig.. är så jäkla slut nu..mentalt o fysiskt...godnatt

Här är min inspiration!

ENJOY

puss


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Kasljevic - 13 mars 2010 12:00

 Godmorgon =)  

Av Anna Kasljevic - 11 mars 2010 21:47


    Jaaa, snart helg ju! :)   På Lördag kommer bror o Jela hit.. fan vad jag har saknat mina "Euuw de kom lite grööeent" HAHAHAH!!. På lördag är det också "fest" i lkpg ...först kalas för småbarnen.. sedan tar jag hand om de hemma, och res...

Av Anna Kasljevic - 10 mars 2010 22:03


        Yo!.. fyfan.. sitter o har ont i tån.. har sån blånagel.. vad ska man göra??fotboll hahaha...men nu ska ja ta bort den.. som tur e finns det en ny nagel där under...aja kanske inte den bästa början .. men var bara tvungen haha   ...

Av Anna Kasljevic - 9 mars 2010 23:07

Kan ju säga att jag är helt besatt av Ghost Whisperer...laddat ner säsong 4 .. och detta avsnitt ni ser här under är nog det sorligaste nånsin...jag tittade om och om på det.. och grät varje gång... så känslig är jag.. o alla som följer programmet fö...

Av Anna Kasljevic - 5 mars 2010 11:50


       HAPPY B-DAY TO ME! =)   17 Bast fifan   puss ...

Presentation


Life’s a game and it's not fair.
I break the rules but I don’t care.

So I keep doing my own thing.
walking tall against the rain.

victory’s within the mile,
almost there don’t give up now.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards