Alla inlägg under december 2009

GVD

Av Anna Kasljevic - 30 december 2009 23:15

  


Hej!


Här är jag. Bloggar från Gislaved... jag är här hos min bror och jela.. ska fira nyår här dessutom... jag kom hit för ett par dar sen.. i lördags faktiskt hehe :).. har haft superkuuuul!


Jag har dessutom joggat lite för att hålla igång.. men inte så mkt som ja borde kanske hehe.. har käkat massor gott oxå (A)... mysat me katten fifty oxå hahah


Jag har spelat ps3 24/7 känns de som.. men det är ju så beroendeframkallande hahaha :D... åkt runt lite me bror för att se staden.


I lördags hade ja ju cup.. vi kom 3:a tror ja ? .. andra borenlaget kom 2:a.. så de va helt ok ändå måste ja säga.. efter det stack ja på festen.. asont i fötterna men ni ser vad ja lyckades ha på mig va? .. imponerande... snart har vi cup igen.. den 4:e har ja för mig.. mäktig cup hoppas ja de blir.. ganska många lag osv


nää nu sitter ja jela o bror här o slappar.. ska dra mig.. får se vad som händer


puss o godnatt

Av Anna Kasljevic - 24 december 2009 15:39

  



God jul till er som firar idag! hoppas ni har de trevligt me familj,vänner , mat o massa julklappar!


Jag gör inte mkt förutom garvar åt syrran när hon sjunger i singstar spelet hahah! katastrof!


Mamma o resten grillar gris o lam till lörda..och även till imorn, då vi firar jul =)


Jag tänkte ba uppdatera lite.. ja har bara fixat här hemma lite.. dammsugit och så vidare.. lindat in foten, hoppas att den blir bättre.. cupen närmar sig... hoppas ni har det gött.. vi hörs ikväll


puss

Av Anna Kasljevic - 23 december 2009 20:16

  


haha årets skämtbild :P


Nu sitter jag här o nördar igen.. som vanligt:P  nää men min fot gör ont fortfarande.. så ja rör mig inte spec mkt.. bara ut me hunden o så.


Snart kommer syrran o hennes familj..de skulle komma ganska sent.. de ska ju såklart sova här..sen på fredag firar vi jul... så god jul till er som firar imorn :)


cupen närmar sig.. hoppas foten blir bättre!!! annrs blir ja ledsen.. älskar cup!


julen är så hektisk.. så mkt som händer runt omkring.. man hänger nästan inte med... mamma bakar o lagat här.. pappa springer runt o fixar där.. folk kommer o folk går.. wtf :S o ja är i MITTEN...hahaah...jag gillar däremot stämningen som kommer när allt är klart.. lugnt, mysigt, musik, mat  osv


Nää nu ska ja käka lite.. sen ska mamma färga mitt hår.. vill fräscha upp de lite


puss&kram

Av Anna Kasljevic - 22 december 2009 21:52

  



Hej på dig!


Nu är det LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!.. yes du läste rätt.. sooov länge.. sitt uppe länge, drick, spela boll , sjung .. gör va fan du vill :)  ,  jag ska hinna med 2 cuper, åka till Småland ett par dagar och fest.. wuhuuu! fun fun fun


Aja vilken nice start va? haha..  ja ni ..nu har vi "repeterat" som ja kallar det.. 3 dar i rad har vi tränat boll.. 2 dar i sporthallen .. vi har tränat nu inför cupen som är på lördag i Bbg... jag skada mig dock på den sista träningen som var igår.. min fot gör ont.. jag kan gå o så.. men böja, vrida o vända på den gör GÖRont!


Imorgon färgas håret... det är på tiden.. övermorrn kommer syrran och hennes familj hit.. det ska grillas, ätas, lekas och njuta av varandras sällskap.. sen firas det jul på freda! :) , jag ska ta ut barnen på en pulkåkningskväll på torsda.. det har ja lovat :D hahah och jag  ÄLSKART! vem gillar inte pulka och snö??


Aja.. nu ska ja chilla här vid datan.. fixa lite musik till Lördag.. och sedan lägga mig.. jag är ganska trött efter en dag på stan och sporthallen och så vidare ni vet. Efter cupen på lördag blir det fest i nån timme.. sen bär det troligtvis av till Gvd.. ska spendera nyår med bror o Jelena! fun!... ni kommer ha så kul med mig ska ni veta!! :D


Ni andra.. God Jul.. ifall jag inte hör av mig mer här

puss!.. nu får ni glo på några klipp istället

( KOLLA LAILA (L) HAHAHAHAHAHA  "Brumman" , alla 3 är så fucking roliga)

Av Anna Kasljevic - 18 december 2009 19:38

  



Yoo here we are again!

 

 

Yes här är jag igen.. nyklippt.. gud vad feg ja va.. blev inte så ja tänkte mig..det blev det säkra före det osäkra men it's all good (=

 

Tiden går fort.. har ni inte märkt de?  fredag redan.. 1 skoldag kvar, och den dagen har jag redovisning i historia.. sen LOV fettnajs

 

Berättade jag om dagen med Maja och Ljubana förra helgen? nää de gjorde jag inte.. okej .. jag o maja bestämde oss för att lyfta våra rövar och promenera till stan och tillbaka... det var riktigt najs.. det började snöa o allt. Sen gick vi hem till dom, där vi satt o babbla.."tjaffsa" med deras mamma hahahah! fettskön

Sen skulle vi helt plötsligt glo på ice age 3  HAHAHAHAH jag dog av garv.. spec till vissa repliker.. " I'm a single mother with 3 kids, I could use some compasion" HAHA så rolig Sid är..  iaf.. ja o maja kollade  ljubljana "vilade" ögonen.. tönten somna som alltid.. ja försökte dock väcka henne genom att trycka upp en lussebulle i fejset.. men nää hon ba vänder sig om .. sen stack jag hemåt.. 30 min senare smsar ljubljana och ba  " Var fan är alla?"  hahah hon märkte inte ens att jag stack .

 

Sen har det ju varit skola, plugg , träningar osv.. det var iiiiiiiiiiiiiskallt på träningen i onsdags.. snöigt och minus 50 som jag sa.. men nee minus 10 kanske... i tisdags träffade ja rabih Jaber och Eddie Razaz.. grabbarna från idol.. jättesöta o trevliga :).. förövrigt har maryjet spelning i halmstad på B&B  man vill ju vara där måste ja säga!.. men vad ska man göra..

 

Idag va mamma o ja i stan , handla lite.. sen klippning.. det vart bra tkr ja.. som sagt.. ja körde de säkra före osäkra haha!

 

Nu lyssnar ja på Maryjet och även Lady gagas  bad romance.. låtar fastnar i huvvet.. irriterande!

 

Nu ska ja käääääkaa!

 

kiss and goodnight!

 

Av Anna Kasljevic - 12 december 2009 23:34



Hej!


En lååååååång dag.. elr lååååånga dagar... snart lov som tur är (=


Jag är sämst på att blogga.. skriva av mig.. men vad ska man göööra?

Idag hade jag en utbildning med borenfolk, det var faktiskt jäkligt kul.. man fick se och lära känna lite folk.. se vad det var för nåra.. trevligt!

Det höll på till 4.. sedan åkte jag o mamma till lkpg(jag körde..STOLT SOM FAN) för att hämta barnen.. syrran har tjejkväll.. så barnen är här hos oss nu.. så stora de är.. ja träffar ju de ganska ofta .. men man märker hur de använder ord och meningar.. lär sig sånger utantill o allt sånt.. så sött!


Vad har ja gjort alla dessa dagar?.. hmm.. ja va me o spelade cup i rimforsa förra lördan.. alltså en vecka sedan.. vi vann rubbet!  det var grymt kul.. min första turnering med Boren... jag lärde mig ett o annat =).. sen har det vart mkt på g i skolan.. träningar osv.. fullt upp som sagt.. o inte sover man ordentligt heller ? fyfaaan..


Nu har vi denna vecka kvar plus månda, tisda nästa vecka.. sen LOOOOOOOOOOV!.. jag längtar oerhört mycket..de ska gudarna veta :D, jag saknar bror o Jelci jättemycket.. hoppas på att få se de snart =)<3... sen är det ju jul.. paketer hit o dit.. fester hit o dit.. umgänge, lite fotboll o annat smått o gott =)  


Men först ska 2 prov + en redovisning avklaras..

Tisda: Franskaprov

Torsda:Matteprov

månda:historiaredovisning

imorrn åker ja o mammsen o lämnar barnen i lkpg... ja följer ju ba med för att köra.. älskar att köra, lyssna på musik, och slappna av.. längtar starkt till ja får körkort.. ROADTRIP FOR SURE!.. med  ljubljana, mallorca och Kristberg.. kallar de tre hönorna för städer o länder...


allt för mig, hörs!   

Presentation


Life’s a game and it's not fair.
I break the rules but I don’t care.

So I keep doing my own thing.
walking tall against the rain.

victory’s within the mile,
almost there don’t give up now.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards