Alla inlägg under juli 2009

Av Anna Kasljevic - 29 juli 2009 01:32

heey!


Till Motalas fjortisar: Att vara ni är en sjukdom!


Iaf.. dagen har vart slowmotion... sov till 12.12 åt o la mig igen.. vaknade halv 5. Tog det lugnt resten av dan


Framåt kvällen messa ljubana a.k.a dumsta  att ja skulle komma.. klockan va 10 typ? ... stack dit.. vi satt o prata om saker.. huvudtemat var nog att vi alla ungdomar åker själva till kroatien nästa år :D,  då hoppas vi på att det blir av!


Iaf satt där till ca 1... kom hem nyligen alltså . o just nu chattar ja me majabaja alltid trevligt :)


Har inget mer för idag... ha ett bra liv!

Av Anna Kasljevic - 25 juli 2009 15:44

Hej!


Idag skulle ni sett. Jag vakna 08.20 :O. Skulle träna med min privattränare. Fan va jobbig uppvärmning... tog kål på mig fan.. o han sa  DET HÄR är en riktig uppvärmning.. inte de där skitet ni gör 15 minuter på träningarna! hahahahah!.  Han är grymt duktig o vet va han gör.  Jag fick springa ganska mkt, men i olika tempo, och vi skulle försöka få mig att bli vig? hahaha lycka till.  Han sa att ja va otroligt spänd.. och inte konstigt att det blir svrt att springa snabbt för mig o att ja har ont i axlarna. För spänd var det!


Iaf.. så tränade vi från 09.00 till 10.00  det räckte för första gången.


Nu gör ja inte mkt.. vilar lite.. lugnar ner mig :)


hörs mer nån gång snart! :)


P.S    Jag saknar Majaaaaaabajaaaaa! :D



Av Anna Kasljevic - 22 juli 2009 23:02

Utmattad:P


Asså då äre såhär att jag har slappat mkt idag. brorsan kom från Småland, sen hade jag träning runt 6. Fan va jobbigt det var.. hahahahaha alla har ju sprungit 3 ggr i veckan SÅKLART 8-) ,  vi dog iaf... spyfärdiga... jag iaf, vet inte om de andra. Men Alex var definitivt TRÖTT hahahahahaha så skön människa.


Träningen började me Karro som attackera Micke(tränarn) lite... båda tvillingsyrrorna kom :D och chrissis pojkvän :). Så börjar vi träna luuuuuuugnt o fint, allt va bra. Så får jonna burger dra o köra privatträning med Paavo, och hon dog? nått sånt..... Sen fick vi springa massor, och sååååklart posar frida.. vad hon än gör.. springer, trixar , skjuter så ska de va på ett fint sätt :D HAHAH så där fick vi gott skratt .. iaf ja o emelie :P .....Sen nästa grej.. hmm... alla låg ner efter den där långa banan vi sprang.... Hanna hade ju solat för mkt... det påverkade hennes kondition o träning idag.. säger vi :D...... Jonna burger sprang först i ledet idag:O överraskad elr vad?


Sen skulle vi skjuta.... HA HAHAHAHA HAHA HAHA HHHHAAAAHA   ALEX säger jag bara.  Hennes ben var låsta hela träningen så hon kunde knappt springa.. hennes fina förklaring till micke " Asså de går bara inte.. dom vill inte framåt.. asså man måste nästan bära dom fram, helt låsta. du vet  ha? du fattar"  micke ba " hahaha okej ta de lugnt , bär de fram"  Senare så höll  alex käken när hon prata o micke ba " Men alex, inte behöver du lyfta käken upp och ner för att prata , som benen menar jag?" HAHAHA jag dog av garv.   Så vi sköt o alex ja svär.. hahaha skrattar när ja skriver detta HAHAHAHAH... paavo stod i vägen så vi skulle finta åt nått håll för att sedan skjuta. Alex... asså hahahahah, ja vet inte om hon inte såg paavo elr om hon inte fattade att man skulle vika åt sidan.. hon springer i honom o fastnar lite roligt med bollen.


Sen har vi ju Hanna som satte en straff.. grymt... första i år? ;) HAHAHA


I  ALLAFALL!  kort o summerat.. vi hade det kul, älskar laget till max!

GODNATT(K)

Av Anna Kasljevic - 19 juli 2009 23:05

Ja trött var ordet!


Usch vad trött jag är. Har inte gjort speciellt mycket förutom vaktat barn lite, gått en sväng o joggat. Finns iiiinget skönare än att jogga i regn. Som sagt , jag var hos syrran i helgen, kom hem idag. Nu sitter jag här o glor på youtubeklipp.


Imorgon är det måndag, blir nog att jogga, spela boll o lite så för att fotbollen börjar på onsdag. Gäller att hålla igång hela tiden.


Nehepp ni, de va nog allt för idag.. har ingen ork att skriva mer!


hörs imorrn , puss!

Njut o kolla

Av Anna Kasljevic - 18 juli 2009 20:51

Hey ho let's go!


Hallå ja.. Nu har ja ju varit lite seg igen med skrivandet. Är hos syster min i linköping.. har varit här ganska ofta nu... mer här än i motala faktiskt:P.  Dom jobbar ganska mkt nu så ja är här för att hjälpa till med barnen... skiitkul :D oftast iallafall haha!


Nu jobbar syrran, Elvir(hennes man) är hos nåra grannar med barnen.. huh! nu får ja vila lite :)


Vad händer dessa dagar då ? ..hmm.. ja ni .. brorsan kanske kommer nästa vecka?  vet inte for sure.... på onsdag börjar fotbollen igen.. och det blir bara fotboll, tennis och umgänge denna kommande vecka Niiiiice :).... fast å andra sidan vet man inte exakt vad som händer... vem vet syrran kanske ringer igen o undrar om ja kan pallra mig hit :P hahah.. wouldn't be suprised haha


vad ska ja skriva mer då? ... joo juste.. min kära, bästa, favvo, snyggaste Zlatan Ibrahimovic går över till Barcelona(vad som sägs och är ganska säkert) och ja gillar't !  nu får han spela med riktiga spelare och visa vad han kan.. GO ZLATAN(L)



BTW. Har fortfarande M.J feber!  lyssna o njut

Av Anna Kasljevic - 15 juli 2009 17:29

Yo!


Hallå, allt väl? .. med mig är allt super, har lyckats ta mig upp runt 11 vilket är rätt tidigt för mig :). Det var mamma som väckte mig(tror ni ja gick upp av egen vilja?) Pappa o ja skulle spela tennis, och han ville spela tidigt. Vi åkte alltså då till bråstorp(där ja bodde förr) och kolalde ifall det var ledigt... men neeej såklart inte... så vi promenerade runt i hela området. Shit vilka hus folk bygger där nu :)


Vi bestämde oss för att dra hem och käka för att senare åka tillbaka o kolla. Vi gjorde ju det såklart.. men var det ledigt? neeeeej aboslut inte... vi åkte runt, runt, runt och runt.. och jag såg att de blev ledigt där ja ba.. PAPPAA!!!! dom stack skynda.. spring..  han ba spring spring spring  HAHAHA!


Så ja hade tur tillslut :).... neeeeej mina vänner.. de hade ja inte.. vi spelade i vad? cirka 30 minuter... och då jävlar skulle regnet komma oxåå.. så vi kuta till bilen och hem igen!


Det har varit min dag hittills... jag käkade nyss oxå.  Nu vet jag inte vad som händer... får ta allt som de kommer


bloggar sen!


M.J

Av Anna Kasljevic - 14 juli 2009 21:19

Jag har MichaelJacksonfeber!


Så mycket som jag hoppas att du fejkat din död och fortfarande lever, så mycket önskar jag INTE det. Det är eftersom att du nu får vara ifred, ingen som stör dig elr tränger sig in i ditt privatliv. Vila i fred MJ


Den första låten jag hörde av michael var när jag var liten(kan inte säga ålder exakt, kanske mellan 5-7år) och det var thriller låten. Jag var så rädd för videon.. haha minns att jag inte kunde sova efter att ha sett den.


Iaf Michael var, är och förblir kungen av pop. En ärlig och oskyldig man med det största hjärtat någonsin , det är vad ja tror och ser honom som!


Vila i fred Michael Jackson!

Av Anna Kasljevic - 13 juli 2009 22:28

Saknad!


 Saknar två personer ganska mycket just nu. Men tyvärr går saker o ting fel ibland, that's life! Folk kommer och folk går. Det sistnämnda är nog alla väldigt bekanta med...


Ja ni , dagen erbjöd regn, så lilla jag kände för min långa promenad med musik i öronen. Det va trevligt... jag och ipoden... inget annat


Nu sitter jag bara här o tar det lugnt.. det är en ny dag imorgon.. snart dags att ladda batterierna ;) . Nyss kollade ja på tv.. my name is earl, prison break and so on


har faktiskt inte mycker mer att skriva förutom att fotbollen börjar snart igen, ser någorlunda fram emot det :)


godnatt, sov gott! :)


Presentation


Life’s a game and it's not fair.
I break the rules but I don’t care.

So I keep doing my own thing.
walking tall against the rain.

victory’s within the mile,
almost there don’t give up now.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards