Direktlänk till inlägg 15 februari 2010

hey

Av Anna Kasljevic - 15 februari 2010 20:54

   


Heeej :)


Måndag återigen haha.. hur många gånger  kommer jag att skriva det må tro haha 


Jaa ny vecka.. studiedag på onsdag GÖTT.. sedan är det lov hela nästa vecka.. och det gillar vi mkt!!

Idag har ja varit i skolan.. slutade tidigt. runt 1.. sedan kom jag hem, gjorde läxor.. stack till tandläkaren och när jag väl kom hem så städade jag rummet.. duktigt anna! :)


Inte långt kvar tills jag fyller juuu :) , men först imorn fyller min bror, så GRATTIS TILL HONOM! (L) ,  den 28:e fyller Alana syrrans äldsta och sedan Attiana den yngre.. de blir 4 respektive 3 år så stooora de blir!.. men attiana fyller den 8:e mars... 3 dagar innan henne fyller jag :)  så många födelsedagar hit o dit


Den 13:e mars tror jag :S,  firar syrran barnen i en lokal, då kmr de lite folk. Jag ser fram emot den dagen =)  


  

ETT ROLIGT SKÄMT

En liten pojke frågar sin far:
- Far, jag ska skriva en uppsats i skolan, får jag ställa dig en fråga?
- Självklart min son, fråga på!
- Vad är politik, far?
- Tja.... i politiken finns det 5 folkgrupper:
1) befolkningen
2) regeringen
3) den ekonomiska makten
4) arbetarklassen
5) landets framtid

- Jag förstår inte far... kan du förklara det för mig?
- Ok, jag använder vårt hem som exempel. Jag tjänar pengarna till det här gemensamma hushållet, alltså är jag den ekonomiska makten. Din mor administrerar och använder pengarna, hon är alltså regeringen. Vi ser efter dina behov, du är alltså befolkningen. Din lillebror är landets framtid, och hans barnflicka är arbetarklassen, förstår du det, min son?
- Mer eller mindre...


Om natten vaknade den lille pojken av att lillebrodern grät. Pojken gick upp för att se vad det var som var fel, och han upptäckte att lillebror hade bajs i blöjan. Han gick in till föräldrarnas sovrum där modern sov tungt. Så han gick till barnflickans rum, men genom nyckelhålet såg han fadern igång med att klä av barnflickan. Eftersom de inte reagerade på att han knackade på dörren, gick han tillbaka till rummet och sov vidare.


Nästa morgon sa pojken till fadern:
- Nu tror jag att jag förstår vad politik är!
- Strålande, min son! Försök att förklara det för mig med dina egna ord.
- Jag tror att det är såhär: Medan den ekonomiska makten kn*llar arbetarklassen, snarkar och sover regeringen, befolkningen blir fullständigt ignorerad, och landets framtid står i skit upp till halsen!


FÖRÖVRIGT TYCKER JAG OM OLAS LÅT I MELODIFESTIVALEN, MEN JAG TYCKER ÄVEN ATT LINDA PRITCHARD BORDE GÅTT VIDARE!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Kasljevic - 13 mars 2010 12:00

 Godmorgon =)  

Av Anna Kasljevic - 11 mars 2010 21:47


    Jaaa, snart helg ju! :)   På Lördag kommer bror o Jela hit.. fan vad jag har saknat mina "Euuw de kom lite grööeent" HAHAHAH!!. På lördag är det också "fest" i lkpg ...först kalas för småbarnen.. sedan tar jag hand om de hemma, och res...

Av Anna Kasljevic - 10 mars 2010 22:03


        Yo!.. fyfan.. sitter o har ont i tån.. har sån blånagel.. vad ska man göra??fotboll hahaha...men nu ska ja ta bort den.. som tur e finns det en ny nagel där under...aja kanske inte den bästa början .. men var bara tvungen haha   ...

Av Anna Kasljevic - 9 mars 2010 23:07

Kan ju säga att jag är helt besatt av Ghost Whisperer...laddat ner säsong 4 .. och detta avsnitt ni ser här under är nog det sorligaste nånsin...jag tittade om och om på det.. och grät varje gång... så känslig är jag.. o alla som följer programmet fö...

Av Anna Kasljevic - 5 mars 2010 11:50


       HAPPY B-DAY TO ME! =)   17 Bast fifan   puss ...

Presentation


Life’s a game and it's not fair.
I break the rules but I don’t care.

So I keep doing my own thing.
walking tall against the rain.

victory’s within the mile,
almost there don’t give up now.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards