Alla inlägg under februari 2010

Av Anna Kasljevic - 16 februari 2010 21:45

  



Ohh fyfan vilken träning på feelgood idag... kickboxning med massa styrka. hela min kropp är skakig , speciellt armarna .. så fort jag håller i ett glas elr annat så darrar jag hahaha! men kul har vi allt :)


Imorrn är  det studiedag för oss duktiga platen(+ andra?)elever...soooooova sova länge haha ;)... ska till arbetsförmedlingen oxå.. borde kanske skriva in mig där att ja söker jobb, vem vet.. man kanske har turen med sig :) Därefter ska jag ta de lugnt, och  halv sju har jag för mig att träningen börjar imorrn.. ute på konstgräs...älska!


aa de va väl det... träningen var rolig som alltid.. oavsett om man är på dåligt humör INNAN träningen så lovar jag att man mår bättre och är gladare efter,  alla är så roliga och har skön humor! hehe :)


ses kanske nån gång , Puss


Glömde nämna att PILLAN mår SKIT hahahah.. idioten kan ju inte köra den där bilen.. haha .. fick skjuts av henne, och hon sms:ar, slirar, åker i hög fart över vägbulor. hahaha knäpp är hon, men huuur skön brud som helst! :D,  senare efter träningen är de nåra idioter som förföljer oss hahahahahaha, min mage alltså.. aja .. de va de!

hey

Av Anna Kasljevic - 15 februari 2010 20:54

   


Heeej :)


Måndag återigen haha.. hur många gånger  kommer jag att skriva det må tro haha 


Jaa ny vecka.. studiedag på onsdag GÖTT.. sedan är det lov hela nästa vecka.. och det gillar vi mkt!!

Idag har ja varit i skolan.. slutade tidigt. runt 1.. sedan kom jag hem, gjorde läxor.. stack till tandläkaren och när jag väl kom hem så städade jag rummet.. duktigt anna! :)


Inte långt kvar tills jag fyller juuu :) , men först imorn fyller min bror, så GRATTIS TILL HONOM! (L) ,  den 28:e fyller Alana syrrans äldsta och sedan Attiana den yngre.. de blir 4 respektive 3 år så stooora de blir!.. men attiana fyller den 8:e mars... 3 dagar innan henne fyller jag :)  så många födelsedagar hit o dit


Den 13:e mars tror jag :S,  firar syrran barnen i en lokal, då kmr de lite folk. Jag ser fram emot den dagen =)  


  

ETT ROLIGT SKÄMT

En liten pojke frågar sin far:
- Far, jag ska skriva en uppsats i skolan, får jag ställa dig en fråga?
- Självklart min son, fråga på!
- Vad är politik, far?
- Tja.... i politiken finns det 5 folkgrupper:
1) befolkningen
2) regeringen
3) den ekonomiska makten
4) arbetarklassen
5) landets framtid

- Jag förstår inte far... kan du förklara det för mig?
- Ok, jag använder vårt hem som exempel. Jag tjänar pengarna till det här gemensamma hushållet, alltså är jag den ekonomiska makten. Din mor administrerar och använder pengarna, hon är alltså regeringen. Vi ser efter dina behov, du är alltså befolkningen. Din lillebror är landets framtid, och hans barnflicka är arbetarklassen, förstår du det, min son?
- Mer eller mindre...


Om natten vaknade den lille pojken av att lillebrodern grät. Pojken gick upp för att se vad det var som var fel, och han upptäckte att lillebror hade bajs i blöjan. Han gick in till föräldrarnas sovrum där modern sov tungt. Så han gick till barnflickans rum, men genom nyckelhålet såg han fadern igång med att klä av barnflickan. Eftersom de inte reagerade på att han knackade på dörren, gick han tillbaka till rummet och sov vidare.


Nästa morgon sa pojken till fadern:
- Nu tror jag att jag förstår vad politik är!
- Strålande, min son! Försök att förklara det för mig med dina egna ord.
- Jag tror att det är såhär: Medan den ekonomiska makten kn*llar arbetarklassen, snarkar och sover regeringen, befolkningen blir fullständigt ignorerad, och landets framtid står i skit upp till halsen!


FÖRÖVRIGT TYCKER JAG OM OLAS LÅT I MELODIFESTIVALEN, MEN JAG TYCKER ÄVEN ATT LINDA PRITCHARD BORDE GÅTT VIDARE!

Av Anna Kasljevic - 14 februari 2010 00:25

  


Jag saknar mycket... jag saknar tiden när jag var under 12 år,  vissa personer, dom här tre åsnorna som bor vid mig men vi har inte träffats på ett bra tag :S,  ej tid... sen saknar jag liseberg, jag saknar bröder, syrra och deras käraste... jag saknar dagen jag träffade min idol... jag saknar vissa stunder..


aja nog om det!.. jag är för första gången på länge inte så värst seg och trött... är ganska pigg =) ,vi hade ju träning idag.. då vi hade det där yo-yo testet.. japp det gick bättre, men inte överdrivet... jag är nöjd, och det är det viktigaste!


Efter testet(vi delade upp i två grupper, ena halvan sprang först och andra senare) gick de äldre till styrkebanan och vi yngre till teknikträningen.. vi yngre behöver inte nöta på med för mkt styrka(vi har ju gjort de ett bra tag) så nu kör vi teknik.. dels för att vi som jag sa ej ska köra för mkt av det men oxå för att få bättre teknik så klart. Vi hade kul i varje fall.. det var lite brottning på slutet oxå.. HANNA var starkast.. elr Janne(tränarn) om han får räknas :P

Jag hade ju vunnit lätt om jag hade varit med..tsss..klart jag hade?.. joo då fan haha ;)


Mycket mer har jag inte gjort förutom glott på tv, gottat mig med choklad, pannkakor med grädde o sylt.. m.m


det är min dag, hoppas ni har haft en lika bra dag som jag ;) iallafall enligt ER själva

njut av musiken( Hon Meja-All about the money var faktiskt en av mina favoritlåtar när jag var ca 6-7 år(?) minns den mkt väl, att jag ville lära mig den på gitarr, hehe)

">

puss

Av Anna Kasljevic - 12 februari 2010 21:14




Sheenare loo


nää, hejsan hejsan!...vad görs denna fredag kväll?.. joo om ni undrar vad jag gör så blir ni inte förvånade... VILAR HA HA... det har ju varit träning efter träning.. och när man väl får en dag vila så utnyttjar man den till MAX


Ska nog inte dröja här länge.. imorrn är det som sagt träning.. fast nu har vi ett sånt där YOYO-test igen för andra gången... hoppas på en förbättring... men jag blir ju lite orolig.. för ja känner mig extremt tung och seg (eftersom det är uppbyggnadsperiod).. och så får jag sämre.. nää så vill vi inte ha det!! ska fasiken förbättra mig med minst  4 "halvnivåer".. ja hade 11,3 elr 11,4 sist... denna gång vill jag slå det och få minst 11,7 till 12..... men hela det där testet är ju fan baserat på ren vilja.. ja menar visst orkar man "automatiskt" som fotbollsspelare de första 9-10.... resten är ren vilja... ja vet ej om jag har ren vilja klockan 11 på morgonen.. och dessutom nu när kroppen känns som tyngst  


veckorna far.. och det är bara 1 vecka kvar i skolan .. sedan har vi sportlov.. där händer det väl en del grejjer hoppas jag... efter lovet fyller jag... den 5:e Mars wohoo , 17 bast =)


ni får ha de så bra , sov gott och take care!

natti natt

Av Anna Kasljevic - 5 februari 2010 23:55

  



usch vad seg jag är... nu har ja inte bloggat på ett par dagar.. just pga SÅ MKT SAKER...sm spelet i lidköping(vann en , förlora en.. så tyvärr)... skooooolaaa! MASSVIS... träningar... o nu när kroppen vart så stressad osv så har ja fått tillfälle att samla mig.. men visst fan ska jag bli seg, förkyld och trött i hela kroppen... jaja de klart.. aldrig kan ja få må perfekt och inte ha nått jobb o göra.. nä nä!


imorrn har jag träning från 11 till 1.. så ja borde lägga mig o sova strax...för imorrn gäller de bara att plugga igen lite..och göra klart annat.. så att jag får en lite slappare vecka sen :) förhoppningsvis lyssnar ja på mig själv ... men ibland skiter jag i det haha :P


iaf.. har inte mkt på G förutom träna träna träna.. älskart!.. och så skolan..tyvärr men men.. 1 år och ca 3 månader kvar


puss godnatt


Presentation


Life’s a game and it's not fair.
I break the rules but I don’t care.

So I keep doing my own thing.
walking tall against the rain.

victory’s within the mile,
almost there don’t give up now.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards