Alla inlägg under november 2009

Av Anna Kasljevic - 24 november 2009 22:50

  


Tjena tjena!

 

Gud vad jag är trött. Träning som vanligt från 19.30 till 21.15 .. tisdagar.. dom jobbiga dagarna.. fys och styrka.. men det känns ju underbart efteråt! Jag var dock lite segare idag när de gällde fysen.. benen orkade inte lika mkt som förra gången..hmm


Veckorna bara går o går.. ja håller inte ens koll på bloggen elr nått haha.. gör läxorna nån dag innan.. planerar inte längre fram som ja brukade göra hah.. skärpning anna!!...  aja.. fotbollen har tagit över mitt liv, tankar o allt vad det kan vara..


Idag i skolan hade vi sex&samlevnad.. vi fick alltså sitta i aulan o glo på nån film.. mkt drama.. känslomässiga grejjer o blabla.. så det var helt okej faktiskt.. alla var ju ganska sega efteråt men vi hade ba 2 lektioner kvar .. franska respektive samhäll...


Framöver har ja träningar såklart.. sen 2 redovisningar, matteprov, franskaprov, idrottsprov...hmm vad mer? :S ... aja kommer nog på det när ja får se pappret framför mig i schuuulan haha :D


puss på er.. nu e ja för flummig för att fortsätta skriva.. hoppas ni har det bra! Kämpa kämpa kämpa..för allt

godnatt

Av Anna Kasljevic - 19 november 2009 15:41

  


Tack emelie för att du fixa denna fina samling av bilder <3 :)

 

Hallå resten!

 

Idag är det torsdag.. en vanlig torsdag elr ?

Jag har haft ganska fullt upp denna vecka iaf.. Jag har tränat nästan varje dag.. igår spela ja match i Boxholm.. kändes bra faktiskt.. ja fick göra mål och det va ju ett TAG sedan :)

Idag hade vi 2 lektioner.. ganska onödiga.. men vad gör man inte för bra betyg :P

Fast mattelektionen var ju rolig.. palavria o freja vet va ja menar.. haha JUDIT O JUDIT.. Vem vare? Vem fan vare!?  HAHAHHAHAHAH jag kissar snart på mig av skratt

 

Imorgon är det fredag.. vi älskar fredagar eller hur?!?!?!? :D  då är det idol på tv, och vi hejar självklart på Mariette!! hon ska vinna hela skiten

 

Vad händer mer imorrn? .. ja vet inte själv :S.. träna lite kanske.. haha har blivit så beroende av att träna o utvecklas.. som janne gympalärarn sa.. vissa kan bli beroende av det.. dom måste ut o springa för att känna sig glada efteråt.. han måste ha menat mig alltså!

 

Jag har väl inte så mycket mer att ta upp.. elr joo.. på lördag kanske det blir så att ja åker på cup me laget i norrköping.. man får allt hoppas :) senare efter cupen far ja vidare till lkpg o vaktar syrrans barn, det ska bli kul,  saknar dom där skitungarna jättemkt!! :)

 

puss på er.. hoppas era dagar är lika bra som mina :)

Av Anna Kasljevic - 10 november 2009 22:41

  



Hej på er som läser!

 

Nu sitter jag här och tar det lugnt efter en tisdagsträning... en jobbig en måste ja säga.. kan ju inte ljuga :P... men fortsätter vi såhär så utvecklas vi mer o mer.. så detta är bara bra!!


Vi tränade från 19.30- 21.12 (janne lät oss skippa 3 min  HAHA! Tackar!)


Aja lite skämt åsido.. nu gäller det att plugga FE... prov på torsda.. känns jobbigt men det brukar alltid ordna sig till slut...man oroar sig mycket från början men man inser att man är smartare än vad man själv tror


imorrn är det vilodag.. torsdag tränar ja igen(på egen hand)... sedan blir det lugnt på freda igen ( vi åker oxå till lkpg med klassen.. till ett konstmuséeum samt corren)... på lördag och söndag har vi träning igen,... vet ni vad? jag känner såhär att det är hur underbart som helst att ha mycket att göra... man fokuserar bara på det och slipper tänka på negativa saker.. vilket kan hända när man sitter och inte gör något alls.. tankarna far omkring


iaf.. det var allt för nu .. hoppas allt är bra med alla!


godnatt  :)



Av Anna Kasljevic - 8 november 2009 00:31

  



 JAG ÄR INTE BRA PÅ ATT BLOGGA LÄNGRE!

 

Nää ja vet fan... inte bra det här.. men det är som det är.. ibland har man ju inte tid, och när man väl har det så vill man inte direkt sitta o blogga.


JAg kan gå igenom veckan:


Skolan såklart.. förutom i onsdags...

Vi har haft en massa läxor..

Ganska slapp vecka ändå

Träning hade ja i tisdags.. onsdags tog ja de lugnt..

i torsdags tränade jag på egen hand

Idag tränade jag med laget igen.. inomhus är det nu då..kul faktiskt

jag har träning imorrn oxå

sen har de varit umgänge och mycket musik.. ja lever inte utan musik!



Lite sådär fakta om mig .. lite halvt intressant kanske.. elr inte.. elr vem fan bryr sig?.. någon kanske gör de...


När fyller jag? - 5:e mars

Vilken klass går jag i? - SP08B, 2:an på platengymnasiet

3 bästa ämnena i skolan hittils? - Engelska, psykologi och hmm.. idrott kanske

Vad gillar jag för musik? - Det ser ni ju då ja lägger upp utubeinlägg

Vad vill jag göra i framtiden? - Om jag lyckas komma till allsvenskan så vill jag leva på det och ej plugga vidare.. om inte så blir det högskola

Hur ser jag mig själv som person? - Ganska envis, snäll skulle jag tro, rolig, god lyssnare, lojal, ganska tankspridd... dåliga sidor.. gillar ej kritik men ja har blivit bättre på att hantera de.. kan vara lite för envis ibland.. 

Vad gillar jag inte? -  Mycket,  ett exempel : Gillar verkligen inte att bli besviken på mig själv, eller att andra blir det... jag gillar inte människor som ljuger.. säg som det är bara.... jag gillar inte folk som ser ner på andra.. m.m

Hur gillar jag att personer jag umgås med är?- Jag kan inte bestämma hur någon ska vara men det finns ju plus och minus hos alla. Något som är ganska viktigt är lojalitet, tillit, och ödmjukhet ... inte många som har dessa kvalitéer,  knappt jag heller

Mina idoler? - finns ett par.  Jennifer aniston är en när de gäller skådespeleri..  sen har vi fotbollsspelare : Zlatan, Marta, Asllani och rohlin(jag brukar inte ha backar som idoler egentligen.. men kolla på den där backen alltså.. hur bra som helst!)

Vad gör jag när jag mår mindre bra? - Försöker att tänka på annat.. eller framåt.. speciellt på mina mål.. jag lyssnar gärna på bra musik.. men sen finns det ju en o annan som gör min dag då och då haha! :)

Hur ärlig ska man vara? - så mycket som det går... men sen har ju alla sitt.  Man lever ju lite i sin egna värld också..på det sättet upptäcker man hur man vill leva sitt liv och vad man vill göra

Vad får mig på humör? - Fotboll, fina kommentarer... sociala människor, musik, ibrahimovic, människor som ÄR på humör



Det får räcka.. orkar inte hitta på fler frågor.. nu får ni lyssna på lite låtar


godnatt ! 

Presentation


Life’s a game and it's not fair.
I break the rules but I don’t care.

So I keep doing my own thing.
walking tall against the rain.

victory’s within the mile,
almost there don’t give up now.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards