Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Anna Kasljevic - 1 mars 2010 22:25

  


haha, jag o klack.. no makeup just ME.. så äre :)


Nu har ja ju inte bloggat på ett tag.. men visst har saker o ting hänt..


saker jag gjort:

1.Haft lov

2.Tränat mkt på lovet

3.hjälpt pillan att dela ut tidningar 2 nätter i rad.. så jävla kul vi hade!! =)

4.sovit mkt

5.Spelat match mot Kenty

6. Haft inkilning med laget..sååå kul :)

7.Shoppat


Jaaa.. det var väl det om man sammanfattar det =)

Som vanligt har jag ju suttit och laddat ner musik.. hittat nya låtar.. laddat ner film o glott.. Law Abiding citizen är en av de bästa filmerna ja sett


nu orkar jag inte skriva mer.. ibland känner man att det knappt finns något att skriva om.. man orkar helt enkelt inte.. ja menar.. vem bryr sig om att jag hatar fredrik reinfeldt..att jag inte tycker om kungen och att viktorias bröllop ska betalas med våra skattepengar... eller att jag hatar skolan... joo jag själv kanske.. men jag återkommer när jag har något roligare att prata om...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Life’s a game and it's not fair.
I break the rules but I don’t care.

So I keep doing my own thing.
walking tall against the rain.

victory’s within the mile,
almost there don’t give up now.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards