Alla inlägg under augusti 2009

Av Anna Kasljevic - 30 augusti 2009 18:28

Hellooo motoo


Hejsan, här är jag igen... jag bloggar inte ofta märker jag... men det är så att jag ska anstränga mig en smula mer hehe


Idag vakna jag ganska tidigt för min del iaf.. 10.00 gjorde svenskaläxan direkt, skönt o ha de gjort!.... sedan käka jag och tog det lugnt... messade me lite folk och sedan spelade ps2 wuhu NOT! medans min bror har ps3 trippelt så roligt...... Nu har det nästan gått 2 veckor sen man börja skolan och jag har redan tröttnat..... finns ju inget roligt.. förutom att träffa folk


jag var ute nyss o sparka boll... funderar på att göra en ny video... nu när ja lärt mig nytt ;)


Tills imorrn har jag psykologi att läsa... om minnet och varse...nånting, tråkigt att läsa för ja förstår nada... till tisdag har ja samhäll... på tal om samhäll så har ju vår kära lärare jens skaffat FB jävla spion!.... och till onsda svenskan. som är klar för min del :D , på onsdag har ja även match.. mot mjölby södra var det.... vinst siktar vi på


allt för idag... puss

Av Anna Kasljevic - 21 augusti 2009 22:31

Shenare


Det har ju gått dagar sen jag skrev, har inte orkat.. elr rättare sagt .. saker o ting har tatt upp min tid, som t.ex skolan som började i tisdags. Alltså har ja gått i 4 dagar nu.. känns som en månad fan.


Iallfalla som sagt,  började i tisdags.. o visst fan kör vi på schemat direkt ;) vad annars liksom?  en lugn första dag? hahah pffft det existerar inte i vår skola.. eller stad .. och 2 läxor första dan ba.. de kör vi på.. hur gött som helst.. har ju dock gjort dom klart.. så de är inga worries..


Sen har vi ju såklart min årsmodell  som börjat skolan.. 1993. jättekul faktiskt att se nya ansikten.. fräschar upp skolan en aning.. jag kommer dock tröttna snart för att en hel del är ju så fett "coola" ni vet...


jag har oxå varit duktig och tränat..... måndag(fotboll),  onsdag(fotboll), torsdag(kondition) och idag kondition efter skolan... ganska jobbigt faktiskt.. är van att komma hem o somna .. gjorde ju det givetvid men inte så länge :( buhu synd om mig... vi säger så


nu sitter jag o prata me maja på msn... lyssnar på en grym låt (som förövrigt kmr där nere)


ha de bra, o sköt om er! :)

Av Anna Kasljevic - 10 augusti 2009 22:09

Waaaah!


Så pratade jag nog hela dagen... i varje mening.... känner att Aslan börjar krypa in i mitt huvud hahah.. assyriskafan asså.. fifan.. apropå henne.. skolan börjar om 8 dar för mig iaf.. maja, ljubana o kikki börjar om 7... de måste lära känna skolan den första dagen hihi! hoppas ni går vilse


Idag vakna ja runt 11 kanske.. vad vet ja... då satt jadranka(kikkis mamma) och min mamma o babbla på balkongen..... ja käkade sen slapp som alltid... senare så lagade mamma pita.. jag hjälpte till ofcourse men jag klagade på henne hela tiden.. som om jag har lagat de 100 ggr o hon en gång hahahah  hon ba ma mars jebem ti.. id na kompjuter... o sen klagar de på att ja sitter för mkt vid datan? hallå?


Vid 6 tiden hade vi träning... det spöregnade,åskade och blixtrade precis innan.. så många av oss undrade om vi ens skulle träna.. men sjäääääälvklart  va tror ni??  Burger hoppades på en ledig dag men nej gumman.. så funakr det inte hahah!


träningen var rolig som alltid... hanna... haha .. hanna.. oj hanna... hon är ju som hon är.... skrattar 24/7 åt nånting som knappt existerar o vi alla glor på na..... sen skulle vi spela match på träningen .. hahahhah det roligaste av allt var när hon tog bollen, fintade av sig själv, stallde sig framför den och asgarvade.... hon var så stolt över att ha fått tag i den.... o då garvade vi alla...... Sen hade jag bollen, fintade av Frida(posarn) så snyggt... hon vart arg , sprang efter och knuffade mig.... hon kmr att ångrat :) hihi ...det lovar jag... haha


allt för idag.. hörs another day! kram



Av Anna Kasljevic - 7 augusti 2009 23:08

och så vinner vi!!


Tjeeeena!... Vi spelade ju match idag men jag börjar med hur dagen startade för annars blir detta så kort..


Jag vaknade 11, gick ut me hunden.... mamma o pappa var lite överallt så stor del av dan va ja själv hemma... tog d lugnt.. chillade. Käkade gjorde ja oxå runt 11 så klart... sen runt 3 käka ja pasta/kycklingsallad.. gott.. man kan säga att ja helt enkelt laddade inför matchen som vi hade 18.00


sen var det dags att ge sig iväg mot z-parken.. där samlades vi... burger va nervös .. hanna skitnödig som alltid :) hahaha!... resten va väl chilla? ..  nervositeten märktes inte mkt iaf


vi började spela o ja kände mig i toppform idag så ja högg i som fan... tufft spel var det dock.. påminde mig mer om rugby/hockey än fotboll...  iaf.. vi gör mål 0-1 genom stoltarn :)... sen gör de 1-1.... sen får lilla ja chansen och trycker in 1-2 stolpe in... sen kvitterar de IGEN.. så jobbigt! men vi fortsatte att kämpa och tillslut fick vi vårat välförtjänta 2-3 mål genom fint spel från backlinjen och uppåt till mig o hanna.... jag e helt fri fast på kanten... passar in till hanna och hon gör mååål! överlyckliga var vi.. men vi förtjänade vinsten till 100 .... ett grymt lag! BRA JOOBAT ALLA


allt för idag skulle ja tro.. upp imorrn tidigt... pussar!

Av Anna Kasljevic - 6 augusti 2009 23:43

match imorrn

ja precis.. du läste rätt... imorrn möter vi zeros på z-parken klockan 18.00.  kmr bli en rolig/intressant match... har längtat etfer att få spela igen


idag vakna ja halv 9 .. och runt 9 va ja ute o träna... sen hem duscha och la mig igen. Vaknade sedan 2, käkade igen :P haha och slappade....hmm.. sen har ja bara.. segat, segat o segat.. har dock varit förkyld.. är det fortfarande men lite bättre har det blivit


eftersom att de är match imorrn så lät ja mig inspireras av min KUNG..se nedan


allt för idag! puss

Av Anna Kasljevic - 4 augusti 2009 00:13

Hej, det var några dagar sen!


Mås det bra? för ja mår bra hehe... är dock trött.. Idag har ja segat .. brukar bli så när man väntar på träningen vilket va kl 6 idag...kvällen alltså.


Träningen var ju rolig... kom hem duschade, slappade... satt vid datan och nu är ja fast här... hahah fast ja borde lägga mig .. ska upp tidigt och träna. Min kropp känns som sten.. hård o tung


Iaf.. 4:e idag.. vilket betyder att skolan börjar om 14 dar.. ser fram emot det lite.. iaf de första 2-3 dagarna...nytt folk som börjar o mkt annat... men ja har hört att de ska förskjuta skolan några dar/veckor? pga svininfluensan( folk kmr ju hem från sina semestrar nu då är det som värst) vi får hoppas att det ryktet är sant :) hihi.. skulle inte skada med lite extra lov nu


Maja kmr hem snart.. elr så har hon kanske kommit.. vem vet.. no information unfortunately... welcome home! :)


Onsdag träning igen... sen på fredag är det en intressant match.. nämligen vi(Maif) mot zerostjejerna klockan 18.00 på Z-parken.  Nu köttar vi tkr jag! :)


det var allt för idag, får se om det orkas skrivas meras någon dagas :D

kram på er!

Presentation


Life’s a game and it's not fair.
I break the rules but I don’t care.

So I keep doing my own thing.
walking tall against the rain.

victory’s within the mile,
almost there don’t give up now.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards