Direktlänk till inlägg 10 mars 2010

En vanlig onsdag..eller?

Av Anna Kasljevic - 10 mars 2010 22:03

   



Yo!.. fyfan.. sitter o har ont i tån.. har sån blånagel.. vad ska man göra??fotboll hahaha...men nu ska ja ta bort den.. som tur e finns det en ny nagel där under...aja kanske inte den bästa början .. men var bara tvungen haha


Idag har det varit en helt vanlig onsdag skulle jag nog påstå...skola..alltid kul me personerna i min omgivning.. har jag nämnt att vi fått en ny elev i klassen.. hon har ju bara bytt från natur till samhäll, jätterolig tjej, verkligen! =)


Fotbollträning har jag haft....jag vet inte vad det är med mig men ja känner mig så trött.. trött på fotboll.. sådana perioder kommer och går..känner mig så seg på nått sätt.. och har känslan av att det inte blir bättre än såhär.. om de inte blir det så vet jag inte vad ja ska ta mig till ...får väl ta det som det kommer!


förövrigt händer inte nått speciellt..match i helgen..kalas för syrrans barn på lörda.. det betyder att jag får träffa massa folk..kul :)


allt för idag..


Gonatt!

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Kasljevic - 13 mars 2010 12:00

 Godmorgon =)  

Av Anna Kasljevic - 11 mars 2010 21:47


    Jaaa, snart helg ju! :)   På Lördag kommer bror o Jela hit.. fan vad jag har saknat mina "Euuw de kom lite grööeent" HAHAHAH!!. På lördag är det också "fest" i lkpg ...först kalas för småbarnen.. sedan tar jag hand om de hemma, och res...

Av Anna Kasljevic - 9 mars 2010 23:07

Kan ju säga att jag är helt besatt av Ghost Whisperer...laddat ner säsong 4 .. och detta avsnitt ni ser här under är nog det sorligaste nånsin...jag tittade om och om på det.. och grät varje gång... så känslig är jag.. o alla som följer programmet fö...

Av Anna Kasljevic - 5 mars 2010 11:50


       HAPPY B-DAY TO ME! =)   17 Bast fifan   puss ...

Av Anna Kasljevic - 1 mars 2010 22:25


     haha, jag o klack.. no makeup just ME.. så äre :)   Nu har ja ju inte bloggat på ett tag.. men visst har saker o ting hänt..   saker jag gjort: 1.Haft lov 2.Tränat mkt på lovet 3.hjälpt pillan att dela ut tidningar 2 nätter i r...

Presentation


Life’s a game and it's not fair.
I break the rules but I don’t care.

So I keep doing my own thing.
walking tall against the rain.

victory’s within the mile,
almost there don’t give up now.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards